L’associació de botiguers Ripoll Comerç presenta la campanya de Rebaixes d’Estiu, que abracen de l’1 de juliol fins al 31 d’agost. En aquest cas, tal i com es anunciar anteriorment, alumnes de 8 anys són els protagonistes i imatge d’aquesta acció.
Després de promoure un concurs per Instagram entre alumnes de 2n de primària de l’Escola Vedruna per triar el cartell de les rebaixes de Ripoll, el guanyador ha estat el del grup Charlie que ha estat adaptat per promocionar els descomptes per liquidar la temporada primavera-estiu dels comerços ripollesos.
A banda de promocionar el cartell, també s’han enregistrat vídeos protagonitzats pel grup d’alumnes guanyador aprofitant el moment en què els premiats van gastar els 100 euros del premi comprant a diferents establiments associats.
El resultat han estat cinc vídeos promocionals on la mainada explica els motius de per què comprar a Ripoll durant les rebaixes d’estiu. D’aquesta manera aquest estiu els nens i nenes així com el comerç local són els protagonistes de la promoció a nivell de xarxes de la nova campanya d’estiu.
El cartell guanyador, proposta del grup Charlie, va ser la més votada entre les sis participants amb 260 LIKES.
0 Comentaris